Vraag & antwoord

Wat is de levertijd?

Verzendmethode

De pakketten worden verzonden metGLS, DHL of PostNLen op werkdagen bezorgd tussen 09.00 en 21.30 uur. Op zaterdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Kleine bestellingen versturen wij zo veel mogelijk per briefpost.

Levertijd

Zijn de producten die je besteld hebt op voorraad? Dan beginnen we dezelfde (werk)dag nog met het verwerken van jouw bestelling. Het kan zo zijn dat het vijf tot tien werkdagen duurt voordat het pakket bezorgd wordt. Als een product niet op voorraad is, dan kunt u deze ook niet bestellen op de website. Alle producten die kunnen worden besteld zijn dus op voorraad. Als u kiest voor ‘vooruitbetaling per bank’ duurt het vaak wat langer voordat je het pakket in huis hebt. Bij een vooruitbetaling per bank duurt het namelijk een tot drie werkdagen voordat wij de betaling ontvangen.

Lees meer

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kunt de status van de bestelling makkelijk volgen via deze pagina.

Hoe kan ik retourneren?

Als je niet tevreden bent met het product, kun je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren door via e-mail een retourproces te starten. Zonder dit proces worden retourproducten niet geaccepteerd. Zorg ervoor dat de verpakking en de producten in originele staat en fabrieksconditie zijn, voeg het ingevulde retourformulier toe, plak het retourlabel zichtbaar op het pakket en bewaar het verzendbewijs goed. Lever het pakket in bij het postkantoor en bewaar het verzendbewijs tot de retour is afgehandeld. Wij betalen de aanschafkosten binnen 14 dagen na herroeping volledig terug op dezelfde manier als waarmee je hebt afgerekend. Lukt dit niet, dan nemen we contact met je op. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening, tenzij het product beschadigd of verkeerd geleverd is. Zorg ervoor dat de artikelen compleet en in onbeschadigde verpakking zijn. Pak de artikelen goed in zodat ze niet beschadigen tijdens transport, gebruik bij voorkeur de originele verpakking en zorg dat het adreslabel goed leesbaar is. Zodra we de retourzending hebben verwerkt, ontvang je automatisch bericht. Heb je na 14 dagen nog niets van ons vernomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Met een bestelling op onze website ga je automatisch akkoord met deze retourvoorwaarden.

Neem contact met ons op voor het aanvragen van je retourformulier.

Kan ik de producten ook afhalen?

Dit is helaas momenteel niet mogelijk. Beldeur is een online winkel en heeft op dit moment geen fysieke waar klanten kunnen worden ontvangen.

Wat is de garantie?

U geniet van een garantieperiode van 2 jaar op de videodeurbel, die van kracht is bij diefstal, schade of andere onvoorziene omstandigheden.

Mocht uw product door omstandigheden buiten uw schuld om defect raken, dan zorgen wij ervoor dat u zonder extra kosten een vervangend product ontvangt.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij ons heeft u de keuze uit diverse betaalmethodes voor uw gemak:

• iDEAL

• Bancontact

• SEPA Overboeking

• SOFORT

• Belfius Direct Net

• KBC/CBC

• Giropay

• EPS

Mocht uw voorkeursbetaalmethode niet in deze lijst staan, of ervaart u problemen bij het afronden van uw betaling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u persoonlijk te assisteren en samen een oplossing te vinden voor een handmatige betaling. Uw tevredenheid en gemak staan bij ons voorop.

Doen jullie montage op locatie?

Bedankt voor uw vraag. Helaas bieden wij geen montage op locatie aan. De installatie en bevestiging van onze videodeurbellen en toebehoren is echter zeer eenvoudig en kan door iedereen gedaan worden. U vindt duidelijke instructies in de handleiding die bij elk product is inbegrepen. Mocht u toch hulp nodig hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice; wij helpen u graag verder!

Contact

info@beldeur.nl

 

Korte Tiendeweg 17A

2801JS Gouda

Nederland

(Dit is geen retouradres)

Bekijk retourinstructies

 

 

Stuur ons een bericht!

Heeft u een bestelling geplaatst? Vermeld dan uw bestelnummer in het bericht.

Contactformulier